INFORMÁCIE PRE KLIENTOV

  • Na kliniku NeuroVet je potrebné objednať sa na telefónnom čísle 0948 726 096. Objednanie je možné osobne, alebo v niektorých prípadoch aj cez Vášho veterinárneho lekára. Druhú možnosť je však nutné dohodnúť s Vašim veterinárnym lekárom. Pacientov prijímame ráno, v pondelok až piatok zvyčajne medzi 7:00-10:00. Pohotovostné stavy prijímame aj mimo týchto hodín a dní. Tieto prípady sa tiež musia vopred ohlásiť telefonicky.
  • Pokiaľ sa podarí treba doniesť ranný moč na vyšetrenie.
  • Je potrebné, aby objednaný pacient prišiel ráno na lačno. To znamená, že posledné jedlo je možné podať najneskôr večer pred vyšetrením. U šteniatok a mačiatok do 6 mesiacov je nutné podať minimálne 1/3 bežnej dávky jedla, ráno v deň vyšetrenia, pretože nemôžu ostať bez príjmu potravy. . Pitný režim zostáva zachovaný.
  • Je nápomocne ak klienti donesú všetky výsledky predchádzajúcich vyšetrení (RTG snímky, krvné vyšetrenia, lieky ktoré momentálne berú, prepúšťacie správy atď.). Pokiaľ sa jedná o epizodické problémy (napr. epileptické stavy, návaly bolesti, epizodické problémy s chôdzou atď.), tak je veľmi nápomocné aby majitelia zhotovili video záznam tejto epizódy, a doniesli ho so sebou na konzultáciu. Niekedy je lepšie doniesť viac podkladov ako menej, aby sme sa úspešne dopracovali k správnej diagnóze.
  • Je potrebné, aby si klienti vyhradili na diagnostiku celý deň. V akútnych prípadoch, keď je potrebné hneď operovať sa môže poradie pacientov zmeniť podľa úsudku lekára, a tým aj predĺžiť čakacie doby. Ráno sa vykoná konzultácia a príjem pacienta, a počas dňa sa robí diagnostika.
  • K dispozícii je parkovisko vo dvore kliniky, kde môžete nechať auto počas celého dňa. Klinika je vybavená čakárňou s bezbariérovým vstupom a WC /vchod spredu z ulice/.
  • V prípade, že je pacient hospitalizovaný a má nejakú špeciálnu diétu alebo granule, ktoré preferuje môžete ich doniesť so sebou. Je vhodné aby po zákroku pacienti prijímali stravu čo najskôr. Je preto jednoduchšie začať kŕmenie s jedlom, na ktoré sú pacienti zvyknutí.
  • Pri preberaní pacienta budú klienti informovaní o výsledkoch diagnostiky, prognóza a bude im doporučená liečba, alebo operácia. Všetky terapeutické kroky sa vždy konzultujú s majiteľmi. Pokiaľ by mal byť pacient u nás hospitalizovaný dlhšiu dobu, tak Vás o priebehu hospitalizácie budeme pravidelne telefonicky informovať.
  • Do týždňa Vám bude emailom zaslaná prepúšťacia lekárska správa, ktorá bude zaslaná aj Vášmu veterinárovi. V prípade potreby bude pacient objednaný na kontrolu.
  • Veterinárna klinika NeuroVet sa nachádza 10 min chôdze od centra Trenčína, a 10 min autom do obchodného centra Laugaricio. Na ulici Bratislavská je vstup do dvore pri svetelných semaforoch a prechode pre chodcov. Pri odbočovaní z protismeru odporúčame, aby ste sa otočili na benzínovej stanici Slovnaft, pretože sa tu nachádza plná čiara,  aby ste nedostali pokutu.

Vážení klienti,
v poslednej dobe sa nám často stáva, že klienti odchádzajú z našej kliniky sklamaní, že nemohli svojho psíka alebo mačku konzultovať s MVDr. Palušom.
Konzultácia pri príjme a prepúšťaní pacienta trvá niekedy viac ako hodinu. Keby mal byť pán doktor pri konzultáciách všetkých pacientov, ktorých je tu denno-denne veľké množstvo, tak by musel byť celý deň zatvorený v konzultačnej miestnosti. Takto by sa vôbec nemohol venovať diagnostikám a operáciám, pre ktoré ste naše pracovisko navštívili. Tu si myslíme, že je pán doktor najskúsenejší a najcennejší.
Uisťujeme Vás, že doktori, ktorí s Vami konzultujú a vyšetrujú vaše zvieratá, sú skúsení a sú súčasťou tímu NeuroVet.
Veríme, že chápete, že pán doktor sa nevie so všetkými klientmi stretnúť osobne, keďže v čase vašej konzultácie sa už venuje diagnostike alebo operácii pacienta.

Ďakujeme za pochopenie, tím NeuroVet