INFORMÁCIE PRE KLIENTOV
OBJEDNÁVANIE
- Na kliniku AniCura NEUROVET je nevyhnutné sa VŽDY OBJEDNAŤ. Objednávky na vyšetrenia a konzultácie prijímame každý pracovný deň prostredníctvom našej recepcie v čase od 7:30 do 16:00 na telefónnom čísle 0948 726 096.
- Po 16:00 a počas víkendov sa, dovoláte naším sestrám, ktoré vám pomôžu s rezerváciou termínu.
- Objednať sa môžete telefonicky, v niektorých situáciách aj prostredníctvom vášho veterinárneho lekára (po predchádzajúcej dohode s ním).
PRÍJEM
- Ráno v pracovné dni, od pondelka do piatku, prijímame objednaných pacientov zvyčajne medzi 08:00 a 09:00. Pohotovostné prípady prijímame aj mimo týchto hodín a dní, v závislosti od kapacity a dostupnosti lekárov. Je nevyhnutné, aby sa tieto prípady vopred ohlásili telefonicky.
- Pokiaľ sa podarí, treba doniesť ranný moč na vyšetrenie.
- Je nevyhnutné, aby objednaný pacient prišiel ráno nalačno. Posledné jedlo by malo byť skonzumované najneskôr večer pred vyšetrením. V prípade šteniatok a mačiatok do 6. mesiacov je dôležité poskytnúť aspoň 1/3 tretinu bežnej dávky krmiva aj ráno v deň vyšetrenia. Pitný režim zostáva nezmenený.
- Je veľmi užitočné, keď klienti prinesú všetky výsledky z predchádzajúcich vyšetrení, ako sú RTG snímky, krvné testy, zoznam užívaných liekov, prepúšťacie správy a podobne. V prípadoch, kde sa objavujú epizodické problémy, ako napríklad epileptické záchvaty, návaly bolesti alebo problémy s chôdzou, je veľmi nápomocné, ak majitelia zhotovia videozáznamy týchto udalostí. Často je lepšie mať viac informácií než menej.
DIAGNOSTIKA
JE POTREBNÉ, ABY SI KLIENTI VYHRADILI NA DIAGNOSTIKU CELÝ DEŇ !
- V akútnych prípadoch, keď je nutné okamžite operovať, sa môže poradie pacientov zmeniť, čo môže predĺžiť čakacie doby. Ráno sa vykoná konzultácia a príjem pacienta. Počas dňa prebieha diagnostika, a následne je pacient prepustený.
- V prípade, že je pacient hospitalizovaný a má špeciálnu diétu, granule môžete doniesť so sebou. Je vhodné, aby po zákroku pacienti prijímali stravu čo najskôr. Je preto jednoduchšie začať kŕmenie s jedlom, na ktoré sú zvyknutí. Od klientov nepreberáme žiadne deky a vôdzky, aby nedošlo k ich strate a poškodeniu.
PREPÚŠŤANIE
- Pri prepúšťaní pacienta budú klienti informovaní o výsledkoch diagnostiky, prognóze a bude im odporučená liečba alebo operácia. Všetky terapeutické kroky sa vždy konzultujú s majiteľmi. Ak by mal byť pacient u nás hospitalizovaný dlhšiu dobu, budeme vás o priebehu hospitalizácie pravidelne telefonicky informovať.
- Do týždňa vám bude emailom zaslaná prepúšťacia lekárska správa, ktorá bude poslaná aj vášmu veterinárovi. V prípade potreby bude pacient objednaný na kontrolu.
- Do TÝŽDŇA Vám bude emailom zaslaná prepúšťacia lekárska správa, ktorá bude zaslaná aj Vášmu veterinárovi. V prípade potreby bude pacient objednaný na kontrolu.
PARKOVANIE
- K dispozícii je parkovisko vo dvore kliniky. Klinika je vybavená čakárňou s bezbariérovým vstupom a WC (vchod spredu z ulice). Najskôr sa musíte nahlásiť na registráciu u našej recepčnej cez čakáreň.
- Na ulici Bratislavská je vstup do dvora z hlavnej ulice. Pri odbočovaní z protismeru odporúčame, aby ste sa otočili na benzínovej stanici ORLEN, pretože sa tu nachádza plná čiara.
NA STIAHNUTIE
Splnomocnenie pre klientov (slpnomocnenie nemusí byť overené notárom).