INFORMÁCIE PRE KLIENTOV

  • Na kliniku NeuroVet sa treba VŽDY OBJEDNAŤ  na telefónnom čísle 0948 726 096. Objednanie je možné osobne,  v niektorých prípadoch aj cez Vášho veterinárneho lekára (nutné dohodnúť s Vašim veterinárnym lekárom). Pokiaľ prídete neobjednaný je možné, že Vás nebudeme môcť prijať.
  • Pacientov prijímame ráno  v pondelok – piatok zvyčajne medzi 7:00-10:00. Pohotovostné stavy prijímame aj mimo týchto hodín a dní. Tieto prípady sa MUSIA vopred ohlásiť telefonicky.
  • Pokiaľ sa podarí, treba doniesť ranný moč na vyšetrenie.
  • Je potrebné, aby objednaný pacient prišiel ráno na lačno. Posledné jedlo je možné podať najneskôr večer pred vyšetrením. U šteniatok a mačiatok do 6 mesiacov je nutné podať minimálne 1/3 bežnej dávky jedla, ráno v deň vyšetrenia. Pitný režim zostáva zachovaný.
  • Je nápomocné ak klienti donesú všetky výsledky predchádzajúcich vyšetrení (RTG snímky, krvné vyšetrenia, lieky, ktoré momentálne berú, prepúšťacie správy atď.). Pokiaľ sa jedná o epizodické problémy (napr. epileptické stavy, návaly bolesti, epizodické problémy s chôdzou atď.) tak je veľmi nápomocné, aby majitelia zhotovili video záznam. Niekedy je lepšie doniesť viac podkladov ako menej
  • JE POTREBNÉ, ABY SI KLIENTI VYHRADILI NA DIAGNOSTIKU CELÝ DEŇ. V akútnych prípadoch, keď je nutné hneď operovať sa môže poradie pacientov zmeniť a tak predĺžiť čakacie doby. Ráno sa vykoná konzultácia a príjem pacienta. Počas dňa sa robí diagnostika, následne je pacient prepustený.
  • K dispozícii je parkovisko vo dvore kliniky.
  • Klinika je vybavená čakárňou s bezbariérovým vstupom a WC /vchod spredu z ulice/. Najskôr  sa musíte nahlásiť na registráciu, biele dvere vo dvore so zvončekom.
  • V prípade, že je pacient hospitalizovaný a má nejakú špeciálnu diétu, granule môžete doniesť so sebou. Je vhodné, aby po zákroku pacienti prijímali stravu čo najskôr. Je preto jednoduchšie začať kŕmenie s jedlom, na ktoré sú pacienti zvyknutí.
  • Pri preberaní pacienta budú klienti informovaní o výsledkoch diagnostiky, prognóze a bude im doporučená liečba, alebo operácia. Všetky terapeutické kroky sa vždy konzultujú s majiteľmi. Pokiaľ by mal byť pacient u nás hospitalizovaný dlhšiu dobu, tak Vás o priebehu hospitalizácie budeme pravidelne telefonicky informovať.
  • Do TÝŽDŇA Vám bude emailom zaslaná prepúšťacia lekárska správa, ktorá bude zaslaná aj Vášmu veterinárovi. V prípade potreby bude pacient objednaný na kontrolu.
  • Na ulici Bratislavská je vstup do dvora z hlavnej ulice. Pri odbočovaní z protismeru odporúčame, aby ste sa otočili na benzínovej stanici ORLEN, pretože sa tu nachádza plná čiara.

Vážení klienti,
v poslednej dobe sa nám často stáva, že klienti odchádzajú z našej kliniky sklamaní, že nemohli svojho psíka alebo mačku konzultovať s MVDr. Palušom.
Konzultácia pri príjme a prepúšťaní pacienta trvá niekedy viac ako hodinu. Keby mal byť pán doktor pri konzultáciách všetkých pacientov, ktorých je tu denno-denne veľké množstvo, tak by musel byť celý deň zatvorený v konzultačnej miestnosti. Takto by sa vôbec nemohol venovať diagnostikám a operáciám, pre ktoré ste naše pracovisko navštívili. Tu si myslíme, že je pán doktor najskúsenejší a najcennejší.
Uisťujeme Vás, že doktori, ktorí s Vami konzultujú a vyšetrujú vaše zvieratá, sú skúsení a sú súčasťou tímu NeuroVet.
Veríme, že chápete, že pán doktor sa nevie so všetkými klientmi stretnúť osobne, keďže v čase vašej konzultácie sa už venuje diagnostike alebo operácii pacienta.

Ďakujeme za pochopenie, tím NeuroVet

NA STIAHNUTIE

 Splnomocnenie pre klientov (slpnomocnenie nemusí byť overené notárom).